Technická podpora
Disponujeme najväčším technickým tímom v odbore
Sme patrične hrdí a zakladáme si na tom, že disponujeme najväčším technickým tímom v odbore. Naši technici sú denne u našich zákazníkov, pomáhajú s koloristikou, správnou aplikáciou, predstavovaním noviniek a školením personálu našich zákazníkov. Uvedomujeme si, že v prípade rozrobenej zákazky a prípadného problému, hrá naša rýchla pomoc a podpora rozhodujúcu úlohu.
Zákazníci majú on-line prístup k receptúram. Pokiaľ si napriek tomu nevedia rady, môžu sa obrátiť na našu telefónnu koloristickú linku, kde sme schopní priamo poradiť alebo pre nich získame ďalšie informácie od koloristických tímov výrobcov lakovacích materiálov.
Sme tu pre vás
Nákupom náradia, vybavenia a technológií naša práca nekončí. Dané produkty zákazníkovi nainštalujeme a uskutočňujeme potrebné zaškolenie. Súčasťou dodávok je doložená potrebná technická dokumentácia. V prípade servisu zariadenia môžeme pre zákazníka zabezpečiť náhradné vybavenie, aby jeho každodenná práca nebola zbytočne obmedzovaná.
Pri výstavbe novej alebo rekonštrukcie existujúcej lakovne či karosárne naši kolegovia napriamo komunikujú s projektantmi a stavebnými firmami, tak aby ich zástupcovia mali k dispozícii všetky potrebné dokumenty, schválenia a podklady pre úspešnú stavebnú prípravu a následnú inštaláciu zákazníkom požadovaných technológií. Pred uvedením technológií do prevádzky pomôžeme s vybavením všetkých potrebných revízií. Taktiež ponúkame ďalšie následné periodické revízie všetkých zariadení.
Súčasťou našej technickej podpory je i poradenstvo v oblasti legislatívy životného prostredia. V rámci spoločnosti zamestnávame špecialistku, ktorá sa danou problematikou zaoberá a je schopná našim zákazníkom poradiť s touto nie úplne jednoduchou problematikou.